یار دبستانی من/ بیشترین تعداد دانشآموزان شهید در مقطع تحصیلی دبستان بودند.
تحریریه روزنگار- جامع: پنج روز پیش بود که علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش از شهادت ۳۰ دانش آموز و ۷ معلم در جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل خبر داد. او گفت که ۲۱نفر از این دانش آموزان از شهر تهران بودند و در این میان یک دانش آموز هم مصدوم شد. به گفته او، «۳۶ مدرسه به دلیل همجواری با محل حمله تجاوزگرانه […]
